1. Home
  2. Apparatuur
  3. Dymo
  4. Softwareproblemen bij Dymo

Softwareproblemen bij Dymo

De software die Dymo ontwikkelt voor zijn printers vertoont helaas regelmatig compatibiliteitsproblemen. In maart 2021 was er een gigantisch probleem bij de overstap naar Windows 11, waarbij plots geen enkele printer meer werkte. In februari 2022 werkte de software ineens niet meer op MacOS. Intussen werd de nieuwe DYMO Connect gepushed terwijl essentiële onderdelen zoals de Dymo Connect plug-in nog niet aanwezig waren. Ook daarna waren er vaak problemen, o.a. met beveiligingscertificaten.

Dymo is altijd laat om te reageren op veranderingen in zowel Windows, MacOS en Chrome. Nochtans waren de meeste veranderingen al maanden daarvoor aangekondigd.

Dymo printers kunnen niet rechtstreeks aangestuurd worden vanuit Colibris. We zijn dus steeds afhankelijk van een logge, weinig responsieve tussenpartij. Zebra printers kunnen daarentegen wél rechtstreeks aangestuurd worden. Aan nieuwe klanten verkopen we daarom geen DYMO printers meer.

Ondersteuning Dymo printers

Hoewel de functionaliteit voor Dymo printers nog aanwezig is in de Colibris software, bieden we hier sinds eind 2023 geen ondersteuning meer voor. Hoe lang deze situatie werkbaar blijft, kunnen we onmogelijk voorspellen.

Bestaande klanten die wensen over te stappen op een Zebra printer, kunnen steeds contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Bijgewerkt op 26/03/2024

Gerelateerde artikels

Nog hulp nodig?
Kan je het antwoord niet vinden? Neem dan contact op via e-mail of telefoon: +32 (0)3 336 06 55
Contacteer ons