Via Instellingen > Abonnement kan je de abonnementsgegevens wijzigen. Het gaat vooral om administratieve klantgegevens die enkel worden gebruikt voor de opvolging van je abonnement en voor de facturatie.
Daarnaast worden enkele contactgegevens van je organisatie ook getoond in het publieke gedeelte.
Het abonnementstype (Basic / Pro / Multi) kan enkel door ons worden gewijzigd. Neem contact op om over te stappen op een ander abonnement.
De startdatum geeft aan wanneer het abonnement op Colibris is beginnen te lopen. Het wordt automatisch elk jaar hernieuwd drie maanden voor deze datum, de factuur volgt ergens in deze drie maanden.
De naam van de organisatie is gekoppeld aan het abonnement en kan ook niet worden gewijzigd, om te vermijden dat een licentie over gaat op een andere entiteit. Ook de URL van de Colibris omgeving ligt vast (standaard in de vorm https://app.colibris.be/<naam-organisatie>). Het is mogelijk om beide te laten wijzigen, maar gezien de technische complicaties kunnen hier kosten voor worden aangerekend.
In het publieke gedeelte van Colibris wordt de naam van je organisatie, het telefoonnummer en een link naar het e-mailadres getoond. Onder de GDPR wetgeving is het namelijk verplicht dat organisaties voldoende bereikbaar zijn wanneer ze persoonlijke gegevens van gebruikers beheren.